piątek, 18 stycznia 2013

Przeprosiny

Witajcie! Musze was przeprosic bo przez jakis czas nie dodam nawet epilogu gdyz komputer oddaje do naprawy :/ wiem ze narobilam wam nadzieii ale nie dam rady nawet wlaczyc komputera :/ przepraszam was bardzo :) teraz dodaje notke z telefonu ale nie dam rady dodac rozdzialu z telefonu. Przykro mi z tego powodu ale mam nadzieje ze zrozumiecie :) w najblizszym czasie niestety tez nie bd mogla komentowac waszych notek ;( obiecuje ze nadrobie wszystko i odezwe sie do was jak bd miec komputer :)
Pozdrawiam :*
NightHunter

9 komentarzy:

  1. Trochę smutno... ;( Ale no cóż, leć napraw ten komputer. ;) Nie, no, spoko, ja przynajmniej rozumiem. :) Oby szybko poszła ta naprawa, bo sama wiem jakie to uciążliwe mieć zepsutego kompa, a tym bardziej, że ja miałam taki okres kiedy laptop cały czas mi się psuł. ;P Ale na szczęście mu przeszło, a jakby co to w zapasie mam komputer rodziców, tableta siostry i badziewny internet w komórce. :P
    Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda. Byłam ciekawa.. :( Mam nadzieję, że będzie szybko naprawiony. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda trochę :( Mam nadzieje, że szybko naprawią, bo nie mogę się doczekać opowiadania :)
    nati2000.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się, ja na pewno będę cierlpiwie czekać. W wolnym czasie zajrzyj do mnie!
    www.dziennik-zwyczajnej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda... zainteresowałaś mnie. Będę czekać na wpisy.
    killaelin.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej u mnie nowy rozdział. Zapraszam:
    loqueeselamor.bloog.pl
    tania_czekirda

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam twoje oba blogi do "Liebster Blog". Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wejdź tutaj: http://sekret-wiecznosci.blogspot.com/p/liebster-blog.html . Wszystko wytłumaczone ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam zbytnio kiedy napisać Ci odpowiedź, więc zrobię to teraz ;D. Odpowiedzi na pytania możesz napisać gdzie chcesz na swoim blogu :).Potem typujesz kolejne blogi i im zadajesz pytania ;).
    Pozdrawiam i czekam na owy prolog ;***

    OdpowiedzUsuń