czwartek, 10 stycznia 2013

Bohaterowie

Witam wszystkich :) Ciesze się ze zmiany portalu czy jak to tam się nazywa :) Blogerr jest o wiele lepszy, przyjemniejszy i ma więcej opcji niż wp. :) To jest moje trzecie opowiadanie i mam nadzieję, że się wam spodoba :) A teraz opis bohaterów żeby już dłużej nie przynudzać :) Ostrzegam również, że nie będzie zdjęć bohaterów :)



Bohaterowie
Janie- Piękna i mądra Anielica o długich i jasny włosach. Ma dobre serce. Jest opiekunką Thoma. Dba by chłopakowi nic złego się nie stało i szczęśliwie dożył dnia w którym obierze drogę zakonną. Jej specjalnym darem jest możliwość uzdrawiania.

Jenny- Ma długie brązowe włosy. Chodzi do katolickiej szkoły. Ma dość swojego nudnego życia. Jest mądra i dobrze wychowana. Jest spokojna i opanowana, ma dobre serce. Nie ma zbyt wielu znajomych gdyż w jej szkole nie ma nikogo to by ją interesował.

Thom- Wysoki ciemnowłosy nastolatek. Jest dosyć spokojnym chłopakiem. Bardzo kocha swoją mamę która wychowuje go samotnie po śmierci jego ojca. Brunet bardzo dobrze się uczy i chce w przyszłości zostać lekarzem. Wierzy, że czuwa nad nim dobry duch który pomaga mu w ciężkich sytuacjach
.
Arthur- Najlepszy przyjaciel Janie, który również jest Aniołem. Nie ma on swojego podopiecznego ponieważ jest prawą ręką Najwyższego. Gdy sprawował opiekę nad pewną dziewczyną o mało co nie zdradził jej swojej obecności ale Janie mu pomogła wyjść z opresji. Tak się poznali a jak później się okazało Anioł zakochał się w swojej podopiecznej. Zrezygnował z bycia Aniołem Stróżem dziewczyny i Najwyższy zaproponował mu posadę u swojego boku.

Gerard( angielska wymowa)- Chłopak o ciemnych dłuższy włosach( troszkę dłuższe niż za uszy)i bladej skórze. Nie stroni od alkoholu i innych używek. Kocha wolny styl bycia i imprezy. Nigdzie długo nie zagrzał miejsca. Ciągle zmienia miejsce zamieszkania. Gdzie tylko się pojawia tam rodzą się kłopoty. 

Zapraszam wszystkich serdecznie do czytania :)
Już niedługo pojawi się prolog :)
Pozdrawiam NightHunter :)

20 komentarzy:

  1. Witaaj;)
    Bloog i opowiadanie zapowieda się bardzo ciekaawie wiec czekam na noowe notki;)
    u mnie narazie nn;)
    o-nim-dla-niego.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jaasne, jaką prośbę;)?
    o-nim-dla-niego.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. kochane-chominiee.bloog.pl > Okey.. możemy się informować, ale ja rzadziej piszę, :-) Masz chomika?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej;) Blog zapowiada się ciekawie.Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. U mnie nowy rozdział. Zapraszam.
    www.loqueeselamor.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. kochane-chominiee.bloog.pl > Rozumiem, Mój pierwszy żył mniej niż 2 lata, bo miał złamaną nóżkę. Strasznie to przeżywałam ... ;( ... Ja mam chomiczka - Eddie ( Edi ) i rybkę ( Killer xD )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma żadnego problemu.. Przy następnej notce dodam reklamę Twojego blooga, a jednak łatwiejby mi było jakbyś ki napisała to co chciałabyś abym umieściła na gg.. 23817892;)
    o-nim-dla-niego.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :D Naprawdę zapowiada się bardzo ciekawie, nie mogę się już doczekać I rozdziału :D
    Nati2000 (nati2000.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochane-chominiee.bloog.pl > rocznikowo 13 :p A ty ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się niedawno przeniosłam z blooga na blogera i jestem zadowolona. Myślę, że jest tu sto razy przyjemniej i nie mogę się doczekać opowiadań. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz;) To mnie zainspirowało, aby tego mojego bloga poświęcić jednak tylko na pisanie "Odmieńców";) Chętnie też będę czytała Twoje opowiadanie;)Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och... Zachęciłaś mnie samym opisem bohaterów. Zwykle nie czytam tego, gdyż wolę się dowiedzieć czytając opowiadanie, to teraz nie mogłam się powstrzymać. Nie żałuję! Zwłaszcza, że opowiadanie będzie dotyczyło aniołów :D. Co prawda, uwielbiam i ubóstwiam upadłe anioły, ale z wielką chęcią skuszę się na to opowiadanie. Dowiem się czegoś nowego, o twojej teorii... Uff. Dawaj szybko prolog, bo się doczekać nie mogę ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż, sam opis bohaterów mi się spodobał, a gdy przeczytałam, że co niektóre to anioły, to... Po prostu wstawiaj prolog lub rozdział. :P Osobiście wolę upadłe anioły, ale takie tradycyjne także są bardzo ciekawe, więc nie mogę się doczekać jak znowu coś wstawisz. :3
    Nie znam twoich wcześniejszych blogów, cóż, jeśli mi podasz linki do nich to chętnie poczytam. ;) Jeśli chodzi o bloggera to polecam jak najbardziej, porównywałam wiele rodzajów blogów i ten najbardziej mi się spodobał. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)
    http://onegirl-oneman.blogspot.com/
    I przepraszam, bo w sumie to w taki sposób niby się tak wrednie reklamuję, ale cóż... no nie wiem co powiedzieć, chcę ten link TOBIE podać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. kochane-chominiee.bloog.pl > Ja też :D Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy opis postaci :0
    Czekam na opowiadanie :)

    November Rain .
    http://umarli-nie-wracaja-do-zycia.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. o-nim-dla-niego.bloog.pl
    Kochana.. notke nową dodałam ale nie napisałam o twoim blogu bo nie wiedziałam co;) czekam na jakies inf..

    OdpowiedzUsuń
  16. Heej;) dziekuje za wyczerpujący komentarz;)
    e-mail: wiolka6@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam, czekam, no i nadal czekam, a ja chcę już kolejną notkę, kurde, no! :( Jak ci tam idzie pisanie? :3 Nie chcę być nachalna, czy co, naprawdę, ale po prostu zaczynają mi doskwierać tutaj takie braki, o. ;) Oczywiście, jeśli nie masz czasu, bądź cały czas piszesz, to spoko. :)
    Pozdrawiam.;3

    OdpowiedzUsuń
  18. No , to czekamy na nowy rozdział. W każdym razie, blog genialny :D

    OdpowiedzUsuń