środa, 1 stycznia 2014

LIEBSTER AWARD

Witajcie. Dziękuję bardzo serdecznie Crazy Mustang za nominację do Liebster Award. Przyznam szczerze, że dostał ich już kilka, ale nigdy nie miałam czasu, by utworzyć post z odpowiedzią na pytania. Teraz postanowiłam to zmienić. Mam troszkę czasu chociaż czuję się tragicznie zmęczona po nauce z historii, bo jutro, zaraz po świętach, matura próbna.. Nie narzekam już :p

Zasady Liebster Award:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Odpowiedzi do pytań zadanych przez Crazy Mustang:

1.O której rano wstajesz?
Tu jest troszkę zamieszania, bo kiedy chodzę do szkoły (czyli od poniedziałku do piątku) wstaję o godz. 6:50. W weekendy natomiast zależnie od tego czy jadę na zakupy czy nie :)

2. Jakie są twoje 3 ulubione zespoły muzyczne?
Słucham bardzo dużo zespołów i bardzo różne muzyki. Jednak takie trzy bez których nie wyobrażam sobie życia to: 30 Seconds To Mars, My Chemical Romance i Green Day.

3. Kto jest twoim autorytetem?
Nie mam autorytetu. Postępuję tak jak chcę nie wzorując się na nikim. Nie mam tak, że potrzebuję patrzeć na kogoś by wiedzieć co jest dobre a co nie, jak trzeba postępować, czy że czegoś tam nie powinno się robić.

4.Uważasz, że wszystko jest możliwe?
Nie, oczywiście, że nie. Ja jestem realistką pod pewnymi względami. Istnieją rzeczy, które nie są pisane każdemu.

5.Co sądzisz o horoskopach?
Hyyymm ja uważam, że to bujda, a sporo osób po przeczytaniu ich wierzy w to i postępuje podświadomie tak by się okazało, że się spełniają i są prawdziwe. Są one pisane tak, by nie mówiły nic konkretnego, ale żeby się tak wydawało, a człowiek już sobie dopowie resztę.

6.Boisz się egzorcyzmów?
Nie. Bardzo lubię wszystkie horrory tego typu :p

7.Kierujesz się sercem czy rozumem?
Zależy kiedy i w stosunku do kogo. W szkole czy w pracy powinniśmy jak najbardzije kierować się rozumem. Jeśli chodzi o życie prywatne, spędzanie czasu z bliskimi to słuchanie serca jest całkiem wskazane no chyba, że ktoś nas wykorzystuje czy coś takiego. Trzeba umieć podzielić te dwa "organy" i wtedy jest najlepiej. Ja tak właśnie robię.

8.Rzecz bez której nie możesz żyć.
Wydaje mi się, że to internet jeśli można go nazwać rzeczą.

9.Czy uważasz, że wszyscy starzy ludzie to zrzędy?
Tak, ja uważam wgl, że Polacy są bardzo zrzędliwym narodem i to już jest w naszych genach :)

10.Najstraszniejszy wg. Ciebie horror to..?
Zdecydowanie "Obecność"

11.Warto pomagać innym bezinteresownie?
Wydaje mi się, że tak. Pomagając w ten sposób stajemy się lepszymi ludźmi, bardziej uspołecznionymi, nie mówiąc już o zdobywaniu doświadczenia.


Blogi, które nominuję:
http://maskazycia.blogspot.com/
http://anonym-marzycielka.blogspot.com/
http://kraina-kosmetykow.blogspot.com/
http://buszo-wanie.blogspot.com/
http://cosmetics-my-live.blogspot.com/
http://formidaable.blogspot.com/
http://nanablog-ksiazki.blogspot.com/
http://w-zwierciadle-refleksji.blogspot.com/
http://tajemnica-nocy.blogspot.com/
http://smak-uczucia.blog.onet.pl/
http://everything-is-im-possible.blogspot.com/

A teraz pytania! 
1.Do której klasy chodzisz i jaki najbardziej lubisz przedmiot? 
2.Czy masz rodzeństwo?
3.Dlaczego blogujesz i co skłoniło Cię do tego?
4.Co sądzisz o nienawiści niektórych osób do 1D i Justina Biebera?
5.Jaka jest najlepsza książka, którą przeczytałaś?
6.Co sądzisz o osobach, które dobrze się uczą? Śmiejesz się z nich czy są raczej dla Ciebie wzorem do naśladowania?
7.Kraj (miasto) której marzysz żeby odwiedzić.
8.Czy udzielasz się jakoś społecznie? Np. zbierasz pieniądze z jakieś organizacji dla biednych?
9.Lubisz zwierzęta? Jakie?
10.Czy uznajesz stereotypy?
11. Jesteś osobą przesądną?


To już wszystko :) jeszcze raz dziękuję za nominację Crazy Mustang z bloga: http://crazy-mustang.blogspot.com/
Życzę wszystkim udanego Nowego Roku!
Nowy rozdział powinien pojawić się w ten weekend :)

43 komentarze:

  1. Dziękuję za nominacje :)
    Więc biorę sie za notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje ;) Odpowiedzi udzielę w następnym poście.
    Ciekawe odpowiedzi. Masz maturę próbną? Ooo, życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Będę czekać na następny post z niecierpliwością :p
      Dziękuję za wsparcie :) nie pisałam jednak matury, bo została przełożona :)

      Usuń
  3. dzięki za nominacje, ja non stop je dostaje.. ale jakoś nie lubię się w nie bawić ;D
    ale noo odp. w nn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) hehe ja też właśnie tak mam, ale postanowiłam spróbować odpisać na pytania i całkiem mi się podoba ta zabawa :) Dziękuję za podjęcie się odpowiedzi :) Czuję się w ten sposób zaszczycona :)

      Usuń
  4. Dzięki za odpowiedzi na pytania :)
    Green Day i 30 Second To Mars rządzą :D
    Życzę powodzenia na próbnej maturze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Bardzo fajnie się bawiłam odpowiadając na nie :)
      Taaak rządzą! Są jednymi z najlepszych zespołów na świecie :D

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za nominację, postaram się dodać wpis z odpowiedziami w ten weekend :)
    Oczywiście, życzę powodzenia na maturze próbnej. Na pewno dasz sobie radę!
    "Obecność" najstraszniejsza, ale zdecydowanie jedna z najlepszych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nmzc :) Będę czekać na notkę z odpowiedziami :)
      Dziękuję za wsparcie jednak nie pisaliśmy tej matury :)
      Tak "Obecność" to jeden z najlepszych horrorów jakie oglądałam :)

      Usuń
  6. Gratuluję wszystkim nominowanym i zapraszam na nowe wiersze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za nominację, ale LBA już na naszym blogu było. Ale sam fakt że o nas nie zapominasz dużo wyjaśnia, kochamy i pozdrawiamy <3. Czekamy na kolejny rozdzialik ^^ Ja również wstaję o 6:50 hihi
    BUZIAKI, B&S&R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) O swoich czytelnikach nigdy nie zapominam :) Nieźle wyszło z tym wstawaniem :) Nie spodziewałam się, że poznam kogoś kto wstaje o tej samej godz. :)

      Usuń
    2. Hihi. Dziękujemy jeszcze raz! Mi zawsze rodzice mówili że ja za wcześnie wstaje, ale gdy tak wstaję to potem jestem już bardziej taka weselsza i w lepszym humorku. No ja też nie miałam pojęcia że niektórzy o tej godzinie też mogą wstać, iż jak się pytam koleżanek to wstają o wiele później! Pozdrawiamy, B&S&R. Zapraszamy na nowy wpis :)

      Usuń
    3. Dziękuję za komentarz. Dopiero się skapłam że masz drugiego bloga, i natychmiastowo na niego wpadam. Pozdrawiam bardzo cieplutko i na pewno skomentuje. Miłego wieczorku :3

      Usuń
    4. A Ja nadal nie wieżę że dostałam nominację xd.
      Po raz setny Ci gratuluję. Dziękuję za komentarze, pozdrawiam!

      Usuń
    5. Kochana nie chcę spamować, ale u mnie nowy post.
      Więc jak będziesz miała czas ochotę to proszę zajrzyć. Z Góry dziękuję!

      Usuń
    6. Jasne nie ma problemu :) troszkę ostatnio czasu nie miałam żeby wchodzić na blogi, bo wiadomo koniec semestru i wgl, ale teraz już ferie się zaczęły więc na pewno wpadnę na Twojego bloga :)

      Usuń
  8. nie mam zamiaru ukrywać, że mój komentarz polega na zwykłym rozpowszechnieniu nowo powstałego opowiadania :)
    PEOPLE IN NEW YORK
    Każdy będąc dzieckiem marzył o wielkiej fortunie i sławie.
    Wszyscy chcieli mieć miliard dolarów na koncie, luksusowe domy w każdym państwie, oryginalne ubrania od najlepszych projektantów oraz najszybsze i najdroższe wyścigowe samochody.
    Jednak dla niektórych osób jest to codzienność, bez której nie wyobrażają sobie chociażby jednego dnia.
    Grupa najlepszych przyjaciół od najmłodszych lat zamieszkuje Upper East Side, czyli jedną z ulic nowojorskiego Manhattanu.
    Są zamożni, rozrywkowi, pewni siebie lecz mimo wszystko pieniądze rodziców to nie wszystko co się dla nich liczy – oczywiście są małe wyjątki.
    Wydawać by się mogło, że każdy chciałby być na ich miejscu, jednak nie jest tak kolorowo, jak każdy sądzi.
    Niechciany romans, problemy rodzinne, rozterki miłosne i zakazana miłość, o której od dłuższego czasu ktoś stara się zapomnieć – to tylko mała część ich problemów.
    Czy wszyscy poradzą sobie z powstałymi na ich drodze problemami? Czy każdy wybór będzie słuszny?
    Tego dowiecie się czytając People in New York.

    Może Ci się wydawać, że ta historia będzie pustą historią o nieszczęśliwej miłości, po części tak będzie, lecz razem ze współautorką - Charlie - będziemy starać się pokazać, że mimo pieniędzy wszystkich ludzi spotyka nieszczęście.
    Bardzo przepraszam za SPAM lecz po prostu staram się rozpowszechnić nowe opowiadanie. Jeśli mój wpis Ci przeszkadza po prostu go zignoruj i usuń. Naprawdę bardzo przepraszam.
    Pozdrawiam Katie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usunę spamu tylko dlatego że mam dobre serce bo wiem jak ciężko jest zareklamować bloga. Nie życzę sobie jednak więcej takiego typu komentarzy.

      Usuń
  9. dziękuje za nominację :) :D
    Ja boje się egzorcyzmów ale staram się to przezwyciężyć oglądając właśnie horrory o tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      Dla mnie egzorcyzmy są ciekawe może to dziwne ale naprawdę tak jest. Nie to, ze mam na tym jakąś obsesję, ale to coś takiego nadprzyrodzonego co zdarza się w naszym świecie i może dlatego całkiem trafia do mnie :p

      Usuń
  10. GreenDay mnie ujął, bo od VD i sceny z Vicky i Damon'em, albo Twilight i piosenki w Breaking Dawn jakże mógł, by tego nie zrobić?
    :)
    ps. A u mnie na blogu Harry Potter i Hardziób dziś - wiersze filmowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Frozen oraz lodowate serce, Verse u mnie na blogu - Kraina Lodu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będziesz miała czas: http://maskazycia.blogspot.com/2014/01/czesc-xxiv.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W oczekiwaniu, na kolejny post - zapraszam na wiersze - m.in. dziś wątek Tom'a Cruise'a

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli znajdziesz trochę czasu to zapraszam :)
    http://w-zwierciadle-refleksji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie nowa notkaa jak masz trochę czasu to zapraszam
    Nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło jak przeczytalam twój komentarz

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do kolejnych komentarzy na "Opowieści z Narnii". Wiersze Versemovie

    OdpowiedzUsuń
  17. Sorry, jeśli cb męczę tym, ale brdzo zależy mi na tw opinii dotyczącej DiA. Jeśli nie mżesz skomentować to, to byłam wdzięczna, jeśli jednak nie to napisz mi. ;) Sorki za wyrazy, ale coś mi się zacina klawiatura.
    DiA - moje opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko nie męczysz mnie :) z chęcią przeczytam twoje opowiadanie :) Wczoraj po odczytaniu Twojego komentarza zabrałam się do czytania ale pojawiły się pewne trudności więc dokończę dzisiaj :)
      Czytałam już parę rozdziałów ale nie komentowałam ich przynajmniej tak mi się wydaje :)

      Usuń
  18. "Twilight", porami roku i wierszem:) no cóż... zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem zapraszamy po prawie tygodniowej przerwie na dopasowanie do Pocahontas, wierszem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Verse movie zaprasza na... wiersz - "Podejrzani zakochani":)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na następną część opowiadania: http://maskazycia.blogspot.com/2014/01/czesc-xxv-przedostatnia.html
    I jeśli masz ochotę na jego pierwszą część: http://maskazycia.blogspot.com/2014/02/czesc-i-opowiadania-taka-retrospekcja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :) Dziękuję kochana za zaproszenie :*
      Za chwilkę wpadnę na bloga i przeczytam :)

      Usuń