sobota, 9 listopada 2013

Przepraszam

Witajcie,
wiem, że bardzo długo nie dodawałam wpisów, ale nie mam wgl czasu na to mimo tego, że bardzo chciałabym do tego wrócić. To opowiadanie- Demolition Lovers jest dla mnie bardzo ważne i głęboko mam je w sercu, dlatego chciałabym go dokończyć, jednak muszę wiedzieć, czy wybaczycie mi tą nieobecność, to że nie komentowałam Waszych notek. Po tak długim czasie, wiem że nie dam rady nadrobić tego wszystkiego i dlatego nie wiem co robić. To będzie bardzo nie fair w stosunku do Was jeśli wymagałabym żebyście czytali to co napisałam kiedy ja nie czytałam waszych wpisów.
Chciałabym właśnie prosić Was o radę. Część wpisów na pewno jeśli będę miała wrócić nadrobię. Jednak powiedzcie mi czy dalej chcecie czytać opowiadanie, poznać jego zakończenie. Nie ukrywam, że prawdopodobnie po jego zakończeniu przestanę blogować jednak ta niedokończona historia nie daje mi spokoju.
Powiedziecie co uważacie oczywiście jeśli możecie i macie czas. Każde Wasze słowo będzie dla mnie bardzo cenne i pomocne.
Jeszcze raz przepraszam. Mam nadzieję, że pomożecie mi podjąć decyzję :)
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. oj nie kochana z blkogowania to ty nie mozesz zrezygnowac!
    jak jak tak , chcę poznać zakonczenie :)
    zostań z nami!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj kochana dzieki za miłe słowa i koma ;) dalej powiem tak, tobie też pożniej będzie trudno wrócić.. nikt nie jest idaelny.. ja też nie zawsze mam czas nadrobić wszystko i wgl. ale juz samo to, ze wróciłas jest czyms pięknym ;) nie opuszczaj nas.. i co ze cie nie było, nie jest mi nawet smutno ze ich nie czytałaś.. bo ja to rozumiem. tez nie jest u mnie kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzajemnie, służe pomocą jak co mejl jest na moim bloogu kochana, chyba ze wolisz fb ;)
    mi obojetnie, z wieloma bloogerami mam kontakt ;)
    hm.. co do bycia idealnym, wal to. lepiej być sb ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej.
    Przynajmniej jesteś szczera, choć wątpię żebyś całkowicie przestała blogowac. Jeżeli chcesz jednak rzucić tym, skończ to opowiadanie. To strasznie wkurzajace, gdy się nie zna końca historii.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty nawet nie mysl o konczeniu z blogowaniem! Jezeli o to chodzi to wiedz jedno. Znajde Cie i zabije, gdy skonczysz z tym wszystkim!
    Oczywiscie, koncz tego bloga tak jak drugiego, na ktorym pojawily sie dwa rozdzialy. Twoja wierna czytelniczka zawsze bedzie z Toba, niezaleznie, co bedziesz pisac.
    Pozdrawiam i zycze wiecznej weny ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się, każdy ma lepsze i gorsze dni. My wszystko zrozumiemy i nieważne jaką podejmiesz decyzję, to i tak ją uszanujemy. Zrób to co uważasz :).

    Trzymaj się :)
    MG93.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem musisz dokończyć tą historię! Nawet jeśli części będą się pojawiały w długich odstępach czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No pewnie, że ci wybaczymy!
    Ja na nic tak nie czekam, jak na dalszy ciąg twojego opowiadania! ^^
    Nie możesz przestać blogowacć, bo jesteś w tym świetna i po prostu no...słów mi już brakuje, którymi mogłabym cię z nami zatrzymać :]
    Tak czy siak - czekam na ciąg dalszy opowieści i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Oczywiście, że będziemy chcieli czytać dalej, a przynajmniej ja.
    Uwielbiam Twoje opowiadanie i niezależnie ile będę musiała czekać na nowy rozdział, to tyle będę czekać. Bo jesteś genialna :D
    Nie mogę się doczekać nowego rozdziału.
    Życzę Ci duuuużo weny. I mam nadzieję, że szybko do nas powrócisz.
    Buziaki, Maarit :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zadzam się z Maarit. Jesteś zajebista i chce poznać co będzie dalej, a z tym blogowaniem. Ty nie możesz z tym skończyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Zatrzymałaś się w takim momencie, nie możesz tego skończyć... Ja będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana nic się nie stało, wgl. cieszę się że skomentowałaś ;)
    za bardzo m i sypiesz tymi komplementami, uwaga bo się zarumienie ;)
    jak co u mnie znów nn, ale frag książki nwm kiedy zapodam ale bd na pewno :)
    a u cb kiedy nn ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie możesz skończyć z blogowaniem
    Twoje opowiadania są świetne i ciekawe po prostu nie możesz !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na wiersze filmowe już od poniedziałku oraz dzięki za komentarz na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie masz za co przepraszać ;) Ja też nie posiadam zbyt wiele czasu stąd moje posty pojawiają się przy dobrych wiatrach dwa razy w tygodniu. :) Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. hejka to ja Olinder18 z blooga, wzielonejtrawie.blogspot.com ;)
    przeniosłam się tutaj ;) -> anonym-marzycielka.blogspot.com
    przepraszam, że nie komentowałam wszystko nadrobię ;)
    zapraszam ;) bądź ze mną dalej ;)
    i sorka,że z tego mejla w ogóle mam innego.. ale tu mam adresy wszystkich moich blogów, które czytam także wejdź na ten nowy ;)

    OdpowiedzUsuń